Am uitat parola
În caz ca ai uitat parola o poti recupera AICI
Am uitat emailul
Te rugăm să ne scrii un email la adresa abuse@
belot.md cu urmatoarele informații:
- Utilizatorul dvs. în joc;
- Ultima accesare a jocului, aproximativă;
- Care este emailul pe care vi-l amintiți
Veti primi un raspuns in decurs de 14 zile.
Nu am acces la emailul vechi
Vă rugăm să scrieti un mesaj pe adresa de email abuse@
belot.md si mai intii scrieti acolo numele din joc, de exemplu „Numele meu pe belot.md este XXXX si doresc sa schimb posta electronica”
Apoi tot acolo, in acel mesaj ne dati urmatoarele date:
- Motivul din care nu aveti acces la posta impreuna cu dovezi
- Parola
- Codul secret (daca il cunoasteti)
- Numele anterioare ale profilului, in ce clanuri ati mai fost
- Cand ati schimbat statusul
- Daca ati cumparat monede in trecut ne puteti zice cand anume si de ce sume
.
Ne puteti scrie si alte detalii pe care nu le cunosc alte persoane astfel incat sa putem confirma ca sunteti adevaratul proprietar al profilului. Veti primi un raspuns in decurs de 14 zile.
Contul meu a fost spart
Ne pare rău, însă administrația belot.md nu răspunde de iresponsabilitatea dvs de a nu vă proteja datele profilului. Noi am scris în anunțuri de mai multe ori, că se recomandă ca e-mailul să fie confirmat și că jucătorii înșiși răspund de parola și codul secret, iar ultimul trebuie păstrat în loc sigur, neștiut de nimeni.
Datele personale și ștergerea contului
Belot.md salveaza emailul specificat de dvs. sexul și data nașterii în caz că ați ales să specificați aceste informații. Pentru a șterge datele personale sau a șterge contul trebuie să ne trimiteți un email la adresa abuse@
belot.md de pe emailul cu care a fost creat contul si sa ne specificați în mesaj că doriți ca contul să fie șters. În decurs de 72 ore contul dvs. și toate datele personale vor fi șterse.