Belot.md
Online1156Înregistrați468 mii
Google Play
Suport tehnic

Am uitat emailul

Te rugăm să ne scrii un email la adresa abuse@belot.md cu urmatoarele informații:
- Utilizatorul dvs. în joc;
- Ultima accesare a jocului, aproximativă;
- Care este emailul pe care vi-l amintiți
Veti primi un raspuns in decurs de 14 zile.

Nu am acces la emailul vechi

Vă rugăm să scrieti un mesaj pe adresa de email abuse@belot.md si mai intii scrieti acolo numele din joc, de exemplu „Numele meu pe belot.md este XXXX si doresc sa schimb posta electronica”
Apoi tot acolo, in acel mesaj ne dati urmatoarele date: - Parola
- Codul secret (daca il cunoasteti)
- Numele anterioare ale profilului, in ce clanuri ati mai fost
- Cand ati schimbat statusul
- Daca ati cumparat monede in trecut ne puteti zice cand anume si de ce sume
. Ne puteti scrie si alte detalii pe care nu le cunosc alte persoane astfel incat sa putem confirma ca sunteti adevaratul proprietar al profilului. Veti primi un raspuns in decurs de 14 zile.

Contul meu a fost spart

Ne pare rău, însă administrația belot.md nu răspunde de iresponsabilitatea dvs de a nu vă proteja datele profilului. Noi am scris în anunțuri de mai multe ori, că se recomandă ca e-mailul să fie confirmat și că jucătorii înșiși răspund de parola și codul secret, iar ultimul trebuie păstrat în loc sigur, neștiut de nimeni.

Cum se împart cărțile și de ce eu nu câștig mereu

Împărțirea cărților și randomul pe belot.md: Pentru început ținem să menționăm că toate conceptele legate de împărțirea cărților și random în jocul nostru sunt la fel ca ca și în toate jocurile de cărți online. În jocul belot.md se utilizează librării deja existente care se folosesc la majoritatea sistemelor de calculatoare și care permit generarea numerelor random rapid. Sistema noastră folosește funcția "shuffle()" din librăria PHP (documentația pentru ea o găsiți aici https://www.php.net/manual/ro/function.shuffle.php). Funcția "shuffle()" se apelează de 3 ori la rând ceea ce înseamnă că se efectuează 3 permutări random consecutive ale cărților. Această funcție folosește algoritmul creat de savantul japonez, doctor în matematică și inginerie, Makoto Matsumoto în 1997 "Mersenne Twister". Acest algoritm este unul din cele mai folosite algoritmuri de generare a numerelor random și este folosit în sistemele software ca: PHP, Python, R, Ruby, MATLAB și multe altele. Funcția „shuffle” poate primi ca date de intrare doar masivul de date care reprezintă cărțile și nu poate nicicum lua în considerație alți parametri. Astfel la împărțirea cărților nu se duce cont de nici un atribut al jucătorului precum: status, rank, donații și altele. De aceea împărțirea cu algoritmul "Mersenne Twister" nu poate fi influențată de niciun parametru extern. E la fel ca și cum serverul nu cunoaște și nici nu are posibilitatea să cunoască ceva despre jucătorii de la masă. El primește doar comanda de a genera un "butuc" de cărți împărțite random și o face rapid folosind librăriile prescrise și algoritmii dați.

Mituri:
- Mitul nr. 1: Adminii împart cărțile la jucători. Zilnic pe belot.md au loc zeci de mii de jocuri, care la rândul lor au sute de mii de runde. Fiecare rundă necesită împărțirea cărților, ceea ce înseamna că zilnic cărțile sunt împărțite de 100.000-300.000 ori. Nu știm de câți oameni ar fi nevoie pentru a împărți atâtea cărți zilnic, însă adminii nu ar reuși nici într-un an să împartă același număr de cărți pe care serverul o face zilnic.
- Mitul nr. 2: Jucătorii care cumpără monede, primesc cărți bune. Susținerea financiară a jocului nu are nici o influență asupra cărților, din cauză că, algoritmul folosit (care a fost descris mai sus) nu poate primi nici un parametru care să influențeze cărțile. Din cauza la jucatori care împrăștia mitul prostesc ca cei care doneaza primesc carti mai bune primim plângeri de la jucători care au cumpărat monede că nu primesc cărți mai bune pe belot.md dar aceasta nu a fost si nu va fi niciodata. Nu vă îndemnăm să cumpărați monede pentru a primi cărți bune, fiindcă o veți face în zadar.
- Mitul nr. 3: Adversarii primesc cărți și combinații mai bune. Algoritmul pe care îl folosim și pe care l-am descris mai sus este unul stocastic, iar pentru a observa coincidența cu probabilitatea matematică calculată, este necesar un număr mare de simulări. Aceasta înseamnă că pentru a vedea procentul real de combinații și cărți trebuie să jucați cel puțin câteva mii de jocuri. Atunci va fi clar vizibil că procentajul care este foarte aproape de probabilitățile matematice. Algoritmul combinat cu abilitățile de joc poate duce și la mai mult de 10 pierderi la rând, dar asta este o scară foarte mică și nu poate fi luată în calcul. 10-20 partide din câteva sute de mii de jocuri sunt ca o picătură în ocean.
- Mitul nr. 4: Pauzele în joc îți pot da cărți mai bune. Cum am menționat mai sus, algoritmul "Mersenne Twister" nu duce cont de nici un atribut al jocului și nu poate cunoaște regulile jocului. La fel cum se împart cărțile, cu acest algoritm, la poker, durak și alte jocuri, se împarte și la belot, de aceea pauzele în joc nu vor schimba nicicum cărțile primite. Pauzele doar vor enerva adversarul.

Cum se calculează rating-ul si de ce eu primesc mai puține steluțe/monede decât alții

Rating-ul se calculează după o formulă complexă, pe care nu o putem face public. Rating-ul depinde de nr. de câștiguri/înfrângeri, punctele acumulate întrun joc, numărul de ieșiri, statusul pe care îl deții, VIP-urile activate etc. Deseori cineva din jucătorii de la masă poate avea mai mult reiting\monede decât tine, pentru că a ieșit imediat de campionat și s-a așezat la masă. Serverul nu poate să-i dea bonusul/premiul atunci când jucătorul se află în joc. În acel caz – îi vin toate monedele la finalul jocului, la un loc. Alteori, cum ar fi spre exemplu, în fiecare noapte dupa ora 00:00, atunci când serverul împarte bonusurile pentru topuri, sau ligă (luni noaptea). Erori la steluțe și monede nu sunt.